Johnny Depp de terk edildi. Johnny Depp de zorda.

KÜLTÜR

Tükür Yavrum Babanın Yüzüne

“Sevgilisi Amber Heard uğruna 14 yıllık hayat arkadaşı Vanessa Paradis’den ayrılan, Karayip Korsanları’nın yıldızı Johnny Depp’in terk edildiği haberi sıcaklığını hâlâ korurken, aktörün yeniden bir aile olmak için eski eşiyle tatile çıktığı haberleri magazin gazetelerinin sayfalarında yer almaya başladı.” (Radikal)

Johnny Depp de terk edildi. Johnny Depp de zorda. Gazetelerin anlamamızı istediği bu, artık açık. Dünden beri bunu bağırıyorlar, anladık. “Boncuğuna, Bodrum takısına, dumanlı gözlerine, her tarafından ayrı zincir ve kontrollü asilik sallanan albenisine rağmen, Coni de metres ikileminde kafayı düzledi. Üzülmeyin,” diyorlar. İyi de bize pek şey olmamıştı zaten. Hepsi yetişkin, ne isterlerse onu yaparlar. Ama gazetelerin ısrarla Allah’ın Johnny Depp’ini sermayeyi metrese yediren küçük yer esnafı gibi gösterip biz ölümlüleri tatlı tatlı teselli etmesine kıkır kıkır gülesi geliyor insanın artık. Ünlüler bu ihtiyaçlar için varlar. Bohemlik ayrı, boşanma ayrı: Konu aile kurumu olunca, herkes bin yıllık rollere oturmak zorunda. Sürmeli ya da gitarlı farketmez! Herkesin yeri belli! “Uğruna 157 milyon dolar ödenen kadın,” tilki, kürkçü, evliliğin baş düşmanı genç ve kalpsiz kadınlar… O da erkek. Ama çok pişman. Alınacak dersler açık. Radikal’in de eli kolu bağlı, bir şey yapamaz.

 

Kaynak: http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalEklerDetayV3&ArticleID=1094940&CategoryID=4

YAZARIN DİĞER YAZILARI

SANAT

YBu Resim Gitmeli Mi?
Bu Resim Gitmeli Mi?

Sanatçı Hannah Black'in siyah bir çocuk cesedini tasvir eden sanat eserinin var oluşunu ve sergilenmesini eleştirdiği açık mektubundan hareketle: "onurlandırmak" ve "lafı ağzına tıkmak" arasındaki ince çizgi nerede durur?

KÜLTÜR

YMary Beard: Gücün İçinde, Üzerinde, Peşinde Kadınlar
Mary Beard: Gücün İçinde, Üzerinde, Peşinde Kadınlar

Cambridge Üniversitesi Klasikler Profesörü Mary Beard'ın konuşması: Kadınlar Antik Yunan'dan bugüne güçle nasıl ilişkilendi?

SANAT

YÖlüm Kadar Ciddi, Küfürlü bir Şaka: Renate Bertlmann
Ölüm Kadar Ciddi, Küfürlü bir Şaka: Renate Bertlmann

Renate Bertlmann, 1970’lerde bir çok çağdaşı gibi 1968’in devrimci atmosferi ve ikinci dalga feminizmin gücüyle kadın bedenini bir kutlama ve devrim aracı olarak yeniden kurgulayan eserler üretmiş.

SANAT

YGüncel Kızlar (1977)
Güncel Kızlar (1977)

Vintage sarısı, yalnızca çözülmüş meselelere, başarıyla alınmış haklara mı değer?

Bir de bunlar var

Bilginin Meyvesi ya da Vulvanın Hikayesini Anlatmak
Duygu Asena Yalnız Seyahat Eden İşadamı Kadını Anlatıyor
Bilimin “Müspet Dayak” İle İmtihanı

Pin It on Pinterest