Sezen Aksu'ya şaka yapmışlar...

YAZI

Ölürüm Gene Yemem

 

 

Şaka Yaptık isimli varlığını bile hatırlamadığım bir televizyon programı Sezen Aksu’ya kamera şakası yapıyor. Sunucuların, setin, giriş konuşmasının akıl almaz tatsızlığı bir yana, Sezen Aksu’ya kıkıııır kıkır gülerken buluyor insan kendini. Şaka da erkek sanatçıya falan reva görmeyecekleri türden, şöyle bir şey: Çalışma arkadaşı rejimde olduğunu bildiği Aksu’nun önünde hamburger, patates kızartmasını nom nom yemeye başlıyor, Aksu da dünyanın en alem insanı olduğu için bir yandan kuru tavuğunu yiyor, bir yandan söyleniyor: “Ölürüm de yemem. Benim için on sene sonra da erkekleri mahvedebilmek çok önemli… Patates dediğin nedir ki erkeğin yanında” 

 

Bunlar olurken dışses bir yandan yavşak yavşak “Sezen hanım artık inada bindirdiniz, yiyin de biz de rahatlayalım” tezahüratı derdinde. Haa, yesin de “Ünlü sanatçı duba gibi oldu” diye magazin programınıza da malzeme çıksın. Yese de yemese de rahat yok. Fakat videoda “Allahaşkına orospuluk yapma… Zalim misin nesin?” ve “İlk insan gibi yeme karşımda” olmak üzere marş olabilecek bir takım başka bombalar da var.

 

Cumartesiniz mutlu geçsin, iğrenç rejim tavuğunuz daim olmasın sevgili 5harfliler. Zalimlik yapmayın, soğuk patatesle haset yaratmayın!

 

 

YAZARIN DİĞER YAZILARI

SANAT

YBu Resim Gitmeli Mi?
Bu Resim Gitmeli Mi?

Sanatçı Hannah Black'in siyah bir çocuk cesedini tasvir eden sanat eserinin var oluşunu ve sergilenmesini eleştirdiği açık mektubundan hareketle: "onurlandırmak" ve "lafı ağzına tıkmak" arasındaki ince çizgi nerede durur?

KÜLTÜR

YMary Beard: Gücün İçinde, Üzerinde, Peşinde Kadınlar
Mary Beard: Gücün İçinde, Üzerinde, Peşinde Kadınlar

Cambridge Üniversitesi Klasikler Profesörü Mary Beard'ın konuşması: Kadınlar Antik Yunan'dan bugüne güçle nasıl ilişkilendi?

SANAT

YÖlüm Kadar Ciddi, Küfürlü bir Şaka: Renate Bertlmann
Ölüm Kadar Ciddi, Küfürlü bir Şaka: Renate Bertlmann

Renate Bertlmann, 1970’lerde bir çok çağdaşı gibi 1968’in devrimci atmosferi ve ikinci dalga feminizmin gücüyle kadın bedenini bir kutlama ve devrim aracı olarak yeniden kurgulayan eserler üretmiş.

SANAT

YGüncel Kızlar (1977)
Güncel Kızlar (1977)

Vintage sarısı, yalnızca çözülmüş meselelere, başarıyla alınmış haklara mı değer?

Bir de bunlar var

Tahtacı Fatma
Artık Kamu Malısınız. Hayırlı Olsun! 
Bir Filmin Çağrıştırdıkları: Eine Frau in Berlin

Pin It on Pinterest